Borta bra ...

... Men hemma bäst!
Nu är vi hemma igen efter vår lilla mini semester i Byholma, tillbaka till civilisationen, och då menar jag Höganäs, förstår ni då hur litet Byholma är?
Jag har sett en Gråhäger i alla fall, annars har det mest regnat men vi har haft det bra ändå!
Liam verkar gilla livet på landet, speciellt eftersom uppmärksamheten har riktats mot honom hela dagarna.
Och Tyson trivs som fisken i vattnet.
Där är helt öppet och han springer lös hela dagarna men ändå lämnar han inte tomtgränsen, vår duktiga taxån!

Nu har jag duschat och lagt Liam och satt min i min soffhörna.
Man uppskattar allt här hemma mycket mer när man har varit borta och jag längtar tills jag kan får lägga mig i vår mjuka säng med mitt eget täcke och kudde.
Idag är det Grey's, näst sista avsnittet så jag tror nog att jag måste släppa en liten tår!
Kl nio sitter jag bänkad och Johannes får äran att kolla med mig!



Kommentarer
Cecilia

Sv: haha du är ju för söt Denice ;) vet aldrig vad som händer men längtar det gör jag iaf efter en liten mini cicci! Hihi <3 kramar

2013-05-23 @ 07:19:24
URL: http://ceciliaagode.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0