Byholma

Idag hade vi tråkigt, så från ingenstans bestämde vi oss för att packa ihop våra saker och köra till farfar Goggo.
En perfekt minisemester när vi båda två är lediga och eftersom Byholma förmodligen är den minsta byn i Sverige så är här väldigt tyst och lugnt, man kan verkligen slappna av och bara njuta av livet.
Hade det inte varit så satans långt från mitt älskade Höganäs så hade jag nog kunnat flytta hit!
Ett hus med tomt på 2702 kvadratmeter för 575 000 riksdaler.
Det är ju för fan som hittat!

Det är första gången som Liam sover borta, vi packade med mina föräldrars resesäng och nu för ett tag sen nattade jag honom i den, det gick bra!
Men trög som jag är så stod jag utanför rummet och tjuvlyssnade och kikade på honom med jämna mellanrum för att se vad han gjorde och ifall han blev ledsen.
Men nej, efter att han hade inspekterat sängen så vände han på sig och somnade, cool kille!

Sist vi sov här hade vi lampan tänd hela natten, det va mitt krav på att jag skulle följa med, detta är ett väldigt gammalt hus och här är ganska läskigt!
När vi sov här första gången blev jag sååå in i helvetes rädd mitt i natten, och jag är hundra på att det va den natten Liam "satte sig", ägget asså... He he
Tyson sover alltid på mina ben och den natten va inget undantag, det va Januari (därav det där med Liam) och väldigt mörkt och kallt.
Helt plötsligt hoppade Tyson upp skrikande, verkligen skrikande ner för sängen och in i ett annat rum.
Han vågade nätt o jämnt komma tillbaka igen, och resten av natten hade vi lampan tänd.
Kan ni tänka er att bli väckt på det sättet, i ett hus som redan skrämmer skiten ur dig? Fy!

Aja, inatt ska lampan va släckt i alla fall.

Nu sitter jag här i soffan och kollar på något tradigt tv program och är sugen på godis, Hannes och hans pappa är där ute och gör något med bilarna..




Kommentarer
Linda

Har inte riktigt bestämt oss än..det lutar åt januari men kan lika väl bli november. .men har inte sökt än..får väl ta tag i det hehe.när börjar du jobba?

2013-05-20 @ 20:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0