Dagens

Min lilla älskling va så trött nu ikväll så han somna som en stock när jag la honom i sängen.
Vi har varit igång hela dagen idag också och det märks, till och med Liam blir trött ju :)

Nu ligger jag i soffan, mitt huvud slutar bara snurra om det får ligga still och vila mot något, känner mig åksjuk och det är jäkligt irriterande och obehagligt, och det skummaste är att det har kommit runt 15.00 i ett par dagar nu.
Aja, lite vila och en natts ordentlig sömn så är väl detta huet på banan igen :)

Imorgon ska vi inte göra ett jävla dugg!
Inte ens sola kan jag göra, eftersom jag har fått soleksem, hur sjukt är inte det liksom?
Jag bränner mig nästan aldrig i solen och blir lätt brun, men efter ett par timmars promenad här om dagen så fick jag soleksem?
Kliar så in i helvete så nu är jag insmord i kortison och hoppas på att det ska sluta klia snart.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på Morgan och Ola-Conny!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0