Lördag

Klockan är halv tio en lördag kväll och jag går och lägger mig nu, äntligen!
Helt ärligt så har jag längtat efter sängen sen klockan tre.

Idag bjöd jag in mig själv på lite frallebulle frukost hos mina föräldrar och efter det körde jag ett jävligt svettigt spinningpass, sleten, men träningsvärken börjar ge med sig!

Resten av dagen har jag spenderat hemma hos mina föräldrar.
Full rulle, milt sagt.
Vi har varit på Bygg Max, på lekplatsen och premiär gungat (Liam skratta så han kikna, så gunga kommer vi göra fler gånger) på vägen hem skrek både Chanel och Liam nonstop, Chanel för att hon ville leka mer och Liam för att han va trött och för att Chanel skrek. Öronproppar kanske vore något?
Och så har vi handlat, letat myror, ätit, gått fågelskådar promenad med Chanel, busat med Vinnie, ätit mer och power nappat i bilen när jag skulle hämta Johannes på jobb.
Mikael och barnen kom också så jag tror att mamma och pappa njöt lite i smyg när vi allihop hade gått.
Men det är lugnt, för det gjorde jag också.
Jag har blivit så himla hemmakär sen Liam kom :)

Så nu säger jag god natt, och hoppas på att jag får sova hela natten, till tidigast klockan sex imorgonbitti, inte fem, Liam, inte fem! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0