Malmblö!

Igår gjorde vi en dagsutflykt till Malmö, vi hade först planerat att åka över till Danmark men vi ändrade oss och åkte till Malmö istället.
Vilket jävla skit ställe!!
Jag gillar inte Malmö, det kom jag fram till igår.
Staden som Gud glömde, där galningarna vandrar fritt och ingen respekt visas!
Nä, dit kommer jag aldrig flytta, inte ens besöka igen inom dom närmsta åren, endast i nödfall!
Vi åt dessutom på en restaurang längs med gågatorna, och där jobbade den otrevligaste manliga servitör jag någonsin i hela mitt liv har stött på!
"Va det lagom varmt?" Va det enda han behagade att säga till oss, en kvart efter att han hade varmt Liams mat, som han dessutom redan hade ätit upp vid det laget!

Tvi på honom!

Jag hittade i alla fall kläder till Liam som han ska ha på studenten, både lång och kort byxor köpte vi så vi har vilket väder det än blir, fin är han!
Presenterna är också köpta så nu är det bara kläder till mig kvar, men jag ska nog hitta något i garderoben som går på :)

Snart ska jag göra middag och sen blir det bara att fortsätta att slappa, på måndag (eller imorgon) ska jag ta mig tillbaka till gymmet, jag är mästare på att ha uppehålls veckor, men skit i det :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0