Nöjd

Såå himla nöjd!
Lillemans avgjutningar blev jätte fina!
Det ska sättas upp på väggen i hans nya sovrum, fint kommer det bli :)

Som jag redan skrivit så va vi iväg hela förmiddagen idag, direkt efter att vi hade varit på Gläntan somnade Liam gott i vagnen så jag bestämde mig för att gå till Lerberget, Johannes och Tyson fick ta bilen.
Där har vi bara myst och njutit av dagen, mamma målar om dörrarna och karmarna runt om så alla hundarna har lyckats få vita fläckar här o var.. Så går det när man inte ligger stilla.

Jag köpte en glass och avbokade träningen idag, alla träningskläder ligger i tvätten och äcklar sig.
Hannes sa att jag skulle träna utan sport bh, eller utan bh alls.. Men.. Naaah, där drar jag gränsen he he he

Imorgon åker vi till hembygdsparken, hoppas på fint väder då också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0