17 November

Ain't happenin' much ..

Liam sover, men det kanske ni redan listat ut eftersom det endast är då jag sitter med telefonen. 
Min snarkande man har också somnat i soffan, jobbigt att bli uppskickad på morgonen när lilleman vill upp!
Själv så tog jag en välförtjänt sovmorgon.
Jag är däremot ganska uttråkad nu..

Igår va Frida och Chanel här, vi bakade lussebullar och sen åt vi dom he he he!
Liam älskar sin kusin, han följer efter henne var hon än går och tittar vad hon gör, super sött!

Mig verkade han däremot inte va så gla för igår.. Jag sitter här med en fläskläpp orsakad av honom, för att matcha alla hans blåmärken kanske, så att det syns att vi hör ihop? 
Han är så gosig egentligen! 
Jag brukar sitta på golvet medan Liam leker, för han pausar alltid, springer fram och slänger sig i min famn och kramar och pussar mig och sen springer han iväg och leker igen, bara det att igår hade han fjärrkontlollen i handen och med den slog han mig i ansiktet. 

När jag blir arg och säger ajaj så blir han ännu argare, slänger det han har i händerna och slår sitt eget huvud i första bästa hårda föremål. 
För om han slår sig och blir ledsen, ja då är det ju synd om honom istället.. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0