19 November

Har slängt denna rövven i sängen, satt igång tvn och så visar dom fotboll, Sverige-Portugal .. Igen? Som om man inte fick nog i fredags? 
Finns väl en logisk förklaring till det, men det är inget jag känner för att ta reda på just nu.
Jaja, tur att det finns fler kanaler att välja på.

Hannes har liksom ockuperat storarummet där han spelar live med dom andra GTA nördaran.. 
Fick snällt ta mitt pick o pack och gå in och gömma mig här.
Tänkte unna mig ett långt och skönt bad efter en ganska påfrestande dag, men nä vafan, vem har egentligen ro till sånt, inte jag i alla fall! 

Har sett första avsnittet av paradise hotel nu, äntligen lite mer underhållning.
Älskar reality skit, älskar när folk gör bort sig och jag älskar att störa mig på dom! Sjukt, jag vet ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0