2 November

Idag kom Johannes hem igen, skönt att ha familjen samlad.
Men jag, Liam och djuren har haft ett par mysiga dagar för oss själva.

Annars är allt som vanligt, Liam är snäppet busigare än innan eftersom han ska klättra upp på allt, sen har han ett humör som heter duga! Måste han fått från sin pappa.. 

Igår när Liam lufta rumpan, precis som alla andra kvällar innan läggdags, så försökte jag får honom att kissa på pottan.
Han satt jätte fint ett tag men utan att kissa, sen gick han raka vägen till sitt bollhav där Tyson låg och satte sig och kissade bland alla bollar, gaah!
Han har kissat en gång på pottan, dock så satt han konstigt så pillen hängde utanför och kisset kom på golvet haha, men han satt ju på pottan och det är det som räknas :) 
Ja, i alla fall så fick han ta ett bad med alla sina bollar och det va ju lattjolajban! 

Imorgon har jag bokat sovmorgon, så gott det ska bli! 
Imorse tyckte Liam att vi skulle upp fem liksom, jag höll inte med där men har tyvärr inte så mycket att säga till om ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0