21 November

Satt precis och kollade på lite bilder på Liam och sen han började gå har bl.a hans dubbelhaka försvunnit.
Är det nu bebishullet sakta men säkert börjar försvinna?
Och kan jag verkligen kalla honom för min lilla bebis fortfarande? 
Fast o andra sidan så kommer jag förmodligen alltid att kalla honom för det, han ÄR ju min bebis.

Tänkte också skicka in en bild på Babbsan till en Royal Canin tävling där man kan vinna en årsförbrukning mat, men sidan lagga så mitt tålamod gav upp! 
Men hon äter som en häst fast hon är så liten, det är till och med så att Tyson slänger i sig sin mat för att inte Babbsan ska hinna ta den.
Hon tar en kula och springer iväg, Tyson efter och sen har dom lite slagge om den kulan (Tyson vinner alltid) sen springer han tillbaka och fortsätter äta.
Så håller dom på till maten är slut!

Okej, det va inte alls intressant! Men i brist på annat liksom.. Ni vet hur det är ;)

God natt!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0