26 November

Är man hungrig när man sitter och letar olika middagsrecept på nätet?
Ja det gör jag i alla fall, för nu är jag trött på den gamla vanliga tråkiga maten som lagas i detta hemmet. Här behövs lite mer variation.
Och min kräsna man får helt enkelt anpassa sig och äta vad som lagas! :)

Idag fick han bestämma, snäll som jag är, så det blir taco.. Vad annars ;) 
Men sen ska han få äta lax till han storknar! Fast om inte jag har helt fel så kommer han väl pilla bort det.

Jag och Babbsan har precis varit på flugjakt. Världens största fluga tog sig in och vi gav oss inte förrän den va väck! 
O andra sidan så gjorde Babbsan jobbet, mer ordagrant så åt hon upp skiten.
Och så har jag hämtat upp min fina adventsljusstake. Jag längtar så till vi har varit på Ullared och jag kan få börja göra hemmet lite julmysigt!
Förra året va det inget jag brydde mig om precis men nu är Liam större och han kommer säkert så småningom uppskatta det, så det är lika bra att få in julpyntsvanan redan nu :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0