Basiluskerna är tillbaka

Liam vakna upp i morse med en väldigt snorig näsa och rälig hosta, så planerna för dagen blev inställda. 
Tråkigt när man har sett fram emot något, men Liams hälsa går såklart före allt annat.
Mitt lilla gryn, han sover nu och jag sitter i soffan och kollar på Johannes som spelar, skit tråkigt och jag längtar bara till klockan blir åtta så jag kan få se på tv haha 

Vi va och hämtade nya däck till Johannes lilla minibil idag i alla fall, och på vägen hem körde vi inom Maxi där jag hittade ett par super fina jullyktor, passar perfekt i vår fönsterkarm.
Har också hunnit med att sätta upp julgardiner i köket så lite mysigt börjar här allt bli. 
Liam tyckte det va lattjolajban att hjälpa mig med gardinerna, fast mest av allt satt han och plockade upp alla dom nerpackade gardinerna från lådan.. 

Och så länge Liams förkylning inte blir värre över natten så åker vi till Ullared tidigt imorgon bitti. 
Liam ska få leka med sin super roliga mormor under tiden.
Vi pratade på FaceTime med henne innan, Liam älskar att göra det.
Han fattar inte hur folk kan vara inuti telefonen och prata med honom så han sitter och flinar hela tiden :) 

Nä, ska gå och roa mig någon annanstans än här i soffan, allt är roligare än att titta på tv-spel! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0