Frukost för män

Äter frukost i min ensamhet idag, Hannes skulle bygga en trappa och Liam sover.
Så ja, jag tänkte va lite nyttig och slänga på en avokado på min knäckemacka..
Fan vad äckligt det blev!
Så nu sitter jag här med nutella på det jävla knäckebrödet istället.
"Äter upp det vettja, sen när allt onyttigt är slut så ska jag börja äta nyttigt och gå ner en helvetes massa kilon"
Jo men tjena! Det är mer, när det är slut så köper vi nytt.. 

Jaja, idag ska vi in till Helsingborg och dess tarmbakterier! För ja, Höganäs vattnet är tydligen ok igen.. Men inte i mitt hem i alla fall, här kokar jag vatten för fulla muggar :) 

Hela min telefon är nerkletad med nutella, känns lite som att jag ska sluta skriva nu..
Förbereda väskan så det går fort att komma iväg när Liam vaknar :) 

Frukost när jag va gravid...

Frukost nu...


Kommentarer
Sarah Norring

Haha du är för go. Käka nutella och njut av livet!! Puss på dig !! :D

2013-11-06 @ 10:55:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0