Inge party ikväll heller ;)

Jaha, här sitter jag som snart ska upp och jobba igen.. Får väl va glad att det bara är imorgon och sen ledig igen i två veckor, jag har det ganska bra ändå!

Hannes är ute på vift och skickade en bild till mig, på mig, som Pontus hade på sin dator.
Söt å snygg, va hans kommentar på den.
Å smalare, va min kommentar.
Då skrev han ja, å utan barn!
Där hade han en poäng, menar inte att man tvunget blir tjock när man får barn, men kroppen förändras och i mitt fall gick kroppen upp ett par hekto också.. 
Fast äh, njuter av livets goda och köper kläder i större storlek istället :)

Tar det som det kommer, som vi är så bra på att säga nuförtiden! ;)

Det jag ville ha sagt.. Det va nog inget alls egentligen.
Försökte nog mest övertala mig själv om att min mage är så charmig så ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0