Julklappar och humörsvängningar

Ullared är avklarat och alla julklappar till Liam är köpta, fast egentligen så skulle jag kunna handla i en evighet om inte Johannes hade stoppat mig, det är så mycke roligare att köpa till Liam än att köpa något annat! 

Vi har haft en bra dag bara jag och mannen, det har varit mysigt att göra något bara han och jag även om det bar av till Ullared..
Och Liam har haft det bra hemma hos mormor och morfar, dom har busat så mycket att jag gissar på att mamma somnade först ikväll ;)
Liam har gått på högvarv här hemma ända sen vi hämtade hem honom, han har hjälpt mig med att packa upp allt vi köpt och så har han lekt massor.
Men rätt som det va så vände det, från att va pigg och glad blev han super ledsen, som han blir när han är övertrött, då va det bara famnen som passade tills han efter många om och men somnade.

Nu kallar snart sängen och jag hade tänkt sova sju kvart i timmen och vakna upp pigg och utvilad imorgon tillsammans med en lika pigg och utvilad pojke. 
Sen blir det hemma dagar med lilleman till hans förkylning lagt sig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0