Regnig dag

Igår skrev jag ett hyfsat långt inlägg, trodde jag publicera men det gjorde jag visst inte..

Annars då? Här är det fina fisken. Jag sitter med djuren i soffan medan lilleman sover och Hannes är och bygger vägg.
Funderar på vad vi ska hitta på idag? Ute kan vi inte va för jag har inte varit smart nog att köpa regnkläder till Liam, hur smart va jag där? Inga regnkläder, stackars barn!
Det blir inomhus lek idag.

Hämtade hem en ny hylla till Liams rum igår, det blev bättre än innan och snart är jag färdig med hans rum, vilken tid det ska ta, men bra blir det :)


Och sen har vi årets ångestmoment.. Håret!! Förra sommaren sa jag att jag skulle vänta tills Liam va född med att klippa min frilla, nu är han som dom flesta vet 1år och mitt hår är ännu oklippt! Skärpning .. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0