19 Oktober

Jag skrev ett inlägg igår som raderade sig själv, blir så irriterad! Jävligt lönt liksom..
Så jag struntade helt enkelt i det och ger mig på ett nytt försök idag, får se om detta går bättre! 

Jag skrev mest att vi vågade oss ut igår för första gången på länge, för Liam mår bättre, han hostar men det låter mycket bättre än innan. 
Prickarna sitter där dom sitter så jag provade att smörja in ena armen med kortison och ska se om det blir bättre, för den andra krämen hjälper inte det minsta.. 
Vi hann också med att träffa Jenny och hennes lille kille ett tag, 3 månader gammal, tiden bara springer iväg! 

Och på tal om tiden så är det den 19 Oktober idag. 
Och jag fortsätter med mina minnen från ett år tillbaka!
Jag sa en gång till mamma att när jag tyckte det va dags att föda så skulle jag ringa till henne så skulle hon få köra mig en runda, just när jag sa det satt jag i bilen med henne och tyckte hon körde som en galning! 
Så förra året den 19 Oktober, som då va en fredag, åkte jag, mamma, Hannes och Chanel på en massa ärenden.
Vi va iväg hela dagen och spenderade ganska mycket tid i bilen och att gå runder, så klart så körde mamma!
Lång dag och vi va allihopa trötta när det väl va kväll.
Och tro det eller ej mina vänner, natten mellan den 19 och 20 Oktober gick vattnet.. 
Dock så tror jag inte det har med mammas körning att göra haha men det va ändå så klockrent att jag hade sagt så och sen åkt med henne en hel dag och så gick vattnet!  

Så ja, Liams efterlängtade ankomst va inte många dagar borta :) 

En av dom sista bilderna på min tjockismage ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0