22 Oktober

Godkväll på er.
Ligger hemma i sängen och försöker få tag på farmor och farfar, vilket verkar va ett omöjligt uppdrag.. 
Det är upptaget och jag vet hur länge min farmor kan prata i telefon :)
Så bloggen får äran att underhålla mig ett par minuter. 

Dagen har inte bjudit på så himla mycket, vi jag varit en runda på väla för att hitta en sytrådsrulle i exakt samma färg som min jacka och så passade vi på att fixa lite grejer till Liams födelsedagskalas.
Väl hemma va jag uttråkad så jag bakade lite drömmar, första gången för mig men det gick snabbt och lätt!
Och gott blev det!

Och ja, som säkert dom flesta vet så är det den 22 Oktober idag.
Dan före doppare dan!
Och för exakt ett år sen idag fick jag tid för igångsättning, då hade jag gått och läckt fostervatten i lite mer än två dygn.
Och för tredje dagen på rad åkte vi in till förlossningen, dock så visste vi att denna gången kommer vi inte därifrån utan bebis och det va nu jag började bli nervös!
Det va ju inte alls så jag hade förväntat mig att det skulle bli men det skulle ändå bli så skönt att äntligen få träffa vår efterlängtade pojke!
Två igångsättningsförsök utan större framgång, Liam låg där han låg och jag öppnade inte mig.
Frustrerande att inte kunna bestämma över det själv, jag ville ju inte vänta längre.
Värkarna va igång, dock så kändes dom inte ens i närheten av vad dom skulle kännas!
Jag fick snällt lyda barnmorskan och försöka sova natten till den 23 då dom skulle göra ett nytt försök..

Nu kallar duschen :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0