24 Oktober

Fattar inte så mycket ett barn kan utvecklas på bara ett år, så fort det går! Inte konstigt att barnen ibland går igenom lite jobbiga perioder.

För ett år sen låg Liam bara still, åt, sov, titta och grät ibland. Ja, han kräkte förresten också ;) 
Nu, ett år senare så går han, springer, klättrar och pratar! 
På bara några dagar började han gå och nu gör han inte mycket annat än det, han klättrar på ALLT och öppnar alla skåp och lådor han kommer åt.
Hade man inte gått ner sina gravkilo innan så gör man ju det nu i alla fall.

Idag tex, på öppna förskolan när det är barn från 0-1 år och Liam är bland dom äldsta.. och vildaste haha
Inte en sekund sitter han stilla fint och leker med dom andra barnen, nä!
Han tittar på dom, har dom en rolig leksak så tar han den och sticker sen iväg, annars bara sticker han.
Och jag ränner där fram och tillbaka medan alla andra mammor sitter och pratar om förlossningar, amning och dricker kaffe.
Jag får dricka energidricka för att hänga med i tempot ;) 

Väl hemma blev det storstädning, för att göra det lite lättare för mig satte jag Liam i sin matstol så han kunde titta på istället för att hjälpa till och sen duschade jag hela badrummet, bokstavligt talat :) 

Efter Liam lagt sig förberedde jag fyllningen till tårtan så det är lite mindre att göra imorgon.
Kakorna har jag förberett under veckan så dom ligger så fint i frysen och väntar! 

Nu glor jag på tv, bara skit! 

Det va väl mest det jag skulle berätta, så ja, nästa gång vi ses så är jag väl tunn som en sticka ;) 






Försökte få ett gulligt foto på alla tre men killarna tyckte det va skittråkigt att sitta still :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0