25 Oktober

Fredagkväll, klockan är 20.00 och jag är totalt slutkörd.
Dagen startade tidigt med full håll igång, det skulle fixas en del inför Liams födelsedagskalas även om det mesta redan va färdigt.
Klockan 18 gick siste man hem och Liam va så galet trött efter att ha lekt och busat med alla kusinerna så han somna direkt, dock så vakna han två gånger på en timme.

Och jag har bestämt mig för att inte dricka mer kaffe, bara ibland!
Innan jag blev gravid drack jag hur mycket som helst, men nu för tiden klarar jag knappt av en kopp sen protesterar min mage en hel jävla dag, ajajaj.
Bara så ni vet ;)

Det va i alla fall trevligt idag, men nu är det ganska skönt att det är över och även om det bara va våra familjer här så blev det skit trångt.
Liam fick många fina presenter och han tycker det är super kul att öppna dom.

Imorgon är det marknad, så en runda där sen vidare hem till mina föräldrar på kaffe, eller nääää! Jag dricker vann.. He he
En sväng inom Hannes "kusin" på frukost eller något ska vi också hinna med. Tight schema och ibland hade det varit bra med ett par timmar extra på ett dygn :)
Söndag är det jobb, och det kan väl va lite skönt att komma ifrån allt stress som varit dom senaste dagarna. 

Nu tänkte jag ta min onda mage och slänga mig i sängen, trötta familjen!
Johannes har redan somnat på golvet ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0