30 Oktober

Min blivande har än en gång lämnat oss för dom mörka skogarna i Småland.
Han och hans pappa ska göra något med bilarna och jag och Liam tycker det är skittråkigt så vi stannar hellre hemma.
Så får vi se hur länge han stannar där.

Imorgon kommer Jenny och hennes fina Alawi hem till oss och hälsar på, mysigt!
Och på kvällen/eftermiddagen åker jag och Liam till mina föräldrar och stannar där över natten.
Jag och mamma ska unna oss en god middag och lite cider :)

Resten av tiden vi ska va ensamma är inte planerad, får helt enkelt se vad vi kan hitta på.

Liam har lagt sig så nu är här ganska tyst och ensamt.
Djuren sover som vanligt, katten i sin nya klätterställning som hon fick idag och hunden i sin hörna i soffan.

Onsdag = bra tv kväll! Ååh, älskar det haha 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0