Äntligen!

Liam va trött idag så han ligger redan i sängen, nerbäddad och nybadad. 
Dock så sover han inte, den luriga lille ungen!
Han ligger och snackar och sjunger lite mellan värven.

Och idag mina kära vänner! Ja, idag fick min älskade fina och otroligt duktiga sambo sitt körkort!! Jag är såå otroligt stolt och otroligt lättad över att han faktiskt tog sig i kragen och skaffade det! 
Äntligen laglig :)

Så han tog sin bil och Tyson och körde upp till sin pappa i Småland innan idag.
Och lämnade mig hemma med en busunge och två hundar.
Det låter kanske elakt he he men nej, det va faktiskt jag som skickade iväg honom.
Så nu får jag känna på hur det känns att vara ensamstående i ett par dagar, än så länge är det ganska lugnt och skönt, förutom att Liam fortfarande är vaken :) 

Jag ska mysa ner mig i soffan med vattenmelon och tända ljus och inatt tänker jag låta hundarna sova i sängen med mig! 
Om inte annat så känner jag mig trygg i alla fall, det är ju inte varje dag man har en stor bullmastiff hemma. 







Kommentarer
Anonym

min älskade fru. jag älskar dig och jag är stolt att jag har dig,
jag känner mig trygg nu när jag vet att deisy sover på min sida
och vaktar er :) ❤️

2013-10-02 @ 20:40:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0