Godmorgon 2

Till 7 fick jag sova, den sömnen satt precis där den skulle! 
Dock så vakna jag upp lika (om inte mer) förkyld som innan.. 
Det är väl nackdelen med att ha varit mammaledig så länge, att mitt imunförsvar har sjunkt till botten, eller så är det bristen på sömn som gör att jag känner mig mer sleten än vad jag brukar när jag är förkyld.
Kan också va att Liam gärna är igång hela dagen :)
Ja, finns många alternativ men egentligen är det ju ganska oviktigt, jag är ju förkyld vilket fall som!
Liam också, vi är två vandrande snormaskiner nu för tiden ;) 

Hannes är i alla fall hemma nu igen, han kom igårkväll.
Med en annan bil än vad han körde iväg med för hans andra bil gick visst sönder.. 
Och nu är han iväg igen. Han kör Frida och Chanel till Höör, där dom ska rida hos en kompis hela dagen, det har Chanel sett fram emot hela veckan :)

Denna helgen kommer gå i lugnets tecken, i alla fall till vi känner oss lite piggare! 
Och öppna förskolan får vänta ett tag till, tyvärr!
Liam har massor med energi att göra av med även om han är förkyld.

Och på måndag kommer mamma och pappa hem, på tisdag hämtar vi hem våra nya familjemedlemmar :) äntligen!!

Vi har förresten bott här sen i måndags nu, men mitt i veckan åkte jag och Liam hem för här va så in i helvetes kallt och så säger mamma, "ja? Men sätt igång värmen då?!?"
Ja??? Men sätt igång den själv innan ni åker!! Dom lever som i en iglo dom där två, hårdhudade ;)
Nu är i alla fall värmen igång.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0