Helgen

Äntligen söndagkväll och jag har jobbat mina sista timmar för denna helgen.. Trodde jag ja. 
Kurs i 7 timmar imorgon!
Jaja, skönt att ha det gjort. Jag har ändå tagit semester en av jobbedagarna nästa helg jag ska jobba, ganska gött!
Och nästa gång jag ska jobba är min lille kille 1 år. 
Alltså, tiden! Varfan tar den vägen? 

Liam är inte speciellt mycket bättre, febern va borta sen igår men nu på kvällen hade den stigit igen.
Halsen och lungorna låter för jävligt och utslagen har spridit sig till armarna.. 
Låt detta bara försvinna så Liam kan få va sitt glada och pigga vanliga jag. 

Idag fyller Liams enda pojkkusin 2år, men honom firar vi en annan dag :) 
Annars händer här inte så himla mycket, jobb och sjukdomar, så kul har vi det :)
Och Fridas Chester är fortfarande försvunnen, åttonde dagen idag och jag undrar var han är och om han ens lever..
Frida har varit och letat varje dag och massa helt otroligt underbara människor från missingdog har hjälp till och letat flera timmar varje dag och natt. 
Vi har delat ut lappar, pratat med folk och letat.. Men inte ett ljud från stackaren.
Men hoppet är det sista som lämnar en :) 

Nu sitter jag i soffan och gottar mig med min snygge hund, katt och gobbe ❤️
Och snart ska jag lägga mig, älskar att kunna lägga mig tidigt och kolla på tv.
God natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0