Jahapp

Idag är jag så trött! 
Liam är lagd och maten är i ugnen, jag har inte haft tid att äta förrän nu. 

Vi skulle ha varit på busfabriken och lekt med Sarah och Lias idag men det blev inte av, hoppas minsann på att det blir en annan dag! 
Jag fick hämta hem en förkyld Chanel från dagis medan Frida cykla till affären och nu har jag slängt Liams lego som Chanel lekt med i diskmaskinen, rädd för baciller? Naah, inte jag väl? ;) 

Har hunnit med en kaffe hos svärmor och Liam hann med att vandalisera hennes bokhylla..
Barnsäkra hem är en dröm nuförtiden, därför älskar jag att vara hemma :) 

Och sist men inte minst så fyller min älskade Tyson år idag, han blir fyra och jag är så stolt över honom! 
Finaste hunden i världen.





Kommentarer
Sarah

Åh då är er söta vovve en dag äldre än Niki. Hon blev fyra den 2e :) fina vovvisar! <3

Svar: Haha konstigt att vi prickar in några dagars mellanrum på våra djur och
barn ;)
Denice

2013-10-05 @ 10:00:49
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Sarah

Haha ja ellerhur :p sjukt endå :)

2013-10-05 @ 13:38:36
URL: http://sarahnorring.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0