Onsdag

Okej. Gör ett nytt försök!
Humöret är bättre, förkylningen är bättre men jag undrar fan hur mycket snor en människa kan producera egentligen.. 
Liam har fått feber nu också!
Älskar hösten och vintern men hatar alla äckliga bacilusker!! 

Vi har skaffat en katt, jag kände mig redo nu efter att min älskade Lasse fick flytta till himelen.
Denna gången blev det en flicka, jag kände att det behövdes lite fler kvinnor här hemma!
Babbsan ska hon heta enligt Johannes.
Och enligt honom är det hans katt, då ska jag också tillägga att han inte ens ville ha någon från början.
Men det kan jag väl unna honom, han och hans Babbsan. 
Hon gillar inte Liam och inte Tyson, men hon vänjer sig väl!
Jag hade också blivit rädd om en jätte bebis hade krupit i raketfart med världens största flin mot mig :)

Han sover nu i alla fall och då lever hon jävel här ute i soffan. Tyson håller sig undan, vill inte få stryk av en tjej så han låtsas inte bry sig :) 
Och ikväll börjar ÄNTLIGEN en ny säsong av Grey's anatomi, dubbelavsnitt dessutom!
Undrar dock om jag lyckas hålla mig vaken ända till 11 ikväll, men det återstår o se. 
Nu är det Kardashians i alla fall, kunde ju inte bli en bättre tv-kväll haha. Nördiga jag! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0