Sjukling

Jag har inget roligt att komma med idag så jag skriver för skrivandets skull.

Liams förkylning har blivit värre, över natten satte den sig på halsen och den producerar om möjligt ännu mer snor! 
Min stackars lilla älskling är så trött och hängig hela tiden och hade gärna sovit varannan timme.. 
Va på VC idag för att kolla för säkerhetsskull men där va inget konstigt.
Läkaren misstänkte tre-dagars-febers-sjukdomen tack vare att han har lite prickar här och var, örongångarna va lite röda men ingen inflamation och i halsen va det samma.
Han låter i alla fall inte helt okej och hostar så det skorvlar i hela bröstkorgen. 

Vi fortsätter kurera oss och hoppas på en bättre dag imorgon.
Han fick en salva till hans känsliga hud idag så jag hoppas det också är bättre till imorgon!

Annars skulle vi åkt till väla idag och kollat runt lite, istället blev det mys hemma :) 
Nu ska vi snart se på idol och imorgon är det lördag och jobbhelg.. 
Det känns aldrig bra att gå till jobb annars men nu är det ju skitjobbigt!!
Jag ska alltså behöva lämna min lilla sjukling :( men det går nog bra!








Kommentarer
Sarah

Lilla gubben så. Sänder massor av pussar och kramar till honom. ❤️

2013-10-11 @ 22:16:53
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Sarah

Lilla gubben så. Sänder massor av pussar och kramar till honom. ❤️

Svar: Aw, tack tack tack puss och kram tillbaka ❤️ /Liam
Denice

2013-10-11 @ 22:16:54
URL: http://sarahnorring.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0