Spöken

Inatt när alla sov så vaknade jag av att Liams leksaksbil som låter började spela, den spelar en melodi sen måste man trycka på en knapp för att den ska spela igen. 
Ingen hade tryckt på någon knapp men den spelade ändå, utan att sluta!
Inte förrän Johannes plockade ur batterierna blev den tyst..
Fattar ni hur obehagligt det va? Spöken som ville höra på musik.
Fy fasiken!

Idag är jag helt slut, dock så tror jag inte det beror på speldosan.
Liam också så han sover redan, lika prickig som innan.
Imorgon ska vi träffa vår BVC distriktssköterska, men vi får inte komma in pga eventuell smittorisk så vi har bestämt dejt på parkeringen. 
Det va något nytt :) ha ha

Annars har vi inte gjort så mycket idag, kört vilse lite med Frida men sånt händer väl, efter ett par timmar hittade vi rätt igen med en lagom sur Liam i baksätet.
Sen har jag gått här och planerat lite hur jag ska möblera för att få det en aning hemtrevligt här hemma, kom inte fram till något alls så jag satte mig ner och kollade igenom Hemnet.. Igen... 

Nu är middagen i ugnen och sen är det en sån bra tv kväll med Kardashians och Grey,s :)

Dagens ris : Hannes fick P-böter! Ååååh





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0