28/9

Jobbhelg, behöver jag säga att jag är sleden? 
Fast det är ganska okej, men imorgon tar jag sovmorgon annars orkar jag aldrig jobba till 09.30!
Det absolut bästa med att jobba är när jag kommer hem igen och lilleman slänger sig infamnen på mig och vägrar släppa taget igen, där sitter han sen till det är dags att sova. 
Har jag sagt att han är mammig? För det är han, och jag älskar det! 

Mina pågar har varit i Lerberget i stort sett hela dagen och jag har fått en och annan bild på min lilla guldklimp. 
Och när vi kom hem nu ikväll så stod det massa rosor på köksbordet. Till mig ❤️
Ibland är det jobbigt att gå på varan på dagarna, i och med Johannes sjukskrivning. 
Och när det blir lite för jobbigt som den senaste veckan så fick jag rosor som plåster på såren. 
Jag vet att jag kan gå mina nära på nerverna, men dom kan minsann gå på mina nerver också! :) 

Nya tag! Får det kanske att låta värre än vad det är. Men ni fattar säkert ;) 

Lite lördagsmys nu, jobb imorgon och på måndag åker mamma och pappa till Cypern. 
Helt plötsligt blev vi två hundar rikare :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0