900

Kvällarna har blivit min "bloggtid", vad ska man annars hitta på liksom? Lilleman sover så jag kan ju inte ut o ränna, dessutom så har jag inget att ränna efter, har en känsla av att vissa tycker jag har blivit tråkig sen Liam föddes..
Men som jag sagt tidigare så får man prioritera om en aning när det kommer en liten och då är man extra tacksam att man har sin familj och såklart dom fantastiska vännerna som faktiskt accepterar en omställning ;)
Dessutom är det så roligt att få kontakt med gamla vänner igen som också fått barn och såklart alla andra mammor man lärt känna :)

Och när jag skriver man så menar jag självklart jag..

Idag har vi varit på Gläntan och efter det på BVC, Liam har gått upp 900g på tre månader.. Va hände där?
Såklart för att han har blivit mer aktiv än innan, men 900g ha ha
Och så har han växt 4 cm på längden.
Min stora kille ❤
Vi träffade läkaren idag och hon fick se på alla konster han lärt sig, han va lite blyg och gömde sitt ansikte i min hals lite då och då men allt gick bra ändå :)

Imorgon är en sån dag då vi inte har något planerat alls, det kan va ganska skönt efter en hektisk vecka.

Min gubbe har somnat i soffan så jag funderar på att ta Tyson och gå en sväng.
Han behöver lite ensamtid med mig han också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0