Blåsig dag

Sovmorgon idag också! 07.00!
Jag håller på att bli bortskämd. Men gott är det! 
Dagen har varit ganska seg idag, bakade snabbfika i förmiddags när mamma och Chanel kom en runda, kladdkake muffins.
Dock så va mjölken slut, så istället för att gå och köpa mer mjölk så packade vi ihop oss och muffinsarna och körde till Lerberget och drack kaffe istället, pappa ville ju också ha!

Denna veckan hade jag tänkt umgås så mycket jag bara orkar. 
Liam ska få leka med kompisar och jag ska prata med någon annan än mannen ;) för nu verkar förkylningen va borta :) 
Öppna förskolan ska vi nog också hinna med en sväng!
Så jävla härligt att bara jobba varannan helg, såhär skulle man haft det alltid! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0