Bra dag

Nu har jag som alltid annars satt mig i soffan efter en lång men kul dag. 
Vi kom hem för ett litet tag sen efter middag hos mina föräldrar och innan det va vi ju som sagt på kalas. 
Liam somnade gott 5 minuter efter att vi kommit innanför dörren, det tar på krafterna att busa med alla kusiner.

Utanför fönstret håller kulturnatten full låda.. 
Kan med säkerhet säga att det va betydligt roligare på den tiden man va med och festade denna kvällen, nu är det mest en massa oljud tycker jag ;) 
Ja, jag har väl blivit vuxen och tråkig nu ;)
Fast jag tänker mer på att Liams fönster är ut mot vägen, och där är väldigt lyhört. 

Annars händer det inte så mycket ikväll, denna fetsäcken sitter så fint i soffan så här blir jag kvar ;) 
Letar lite efter jacka och mössa till lilleman på nätet, jackan jag ville ha till honom va såklart slut men mössa tror jag att jag har bestämt mig för. Världens sötaste!
Dock så hade jag tänkt åka till butiken och känna lite på den.



&


Bild nr två ska jag ha, den passar till overallen och den är varm och go till blåsiga vinterdagar! Nr ett är ju sååå söt, men jag måste som sagt känna lite på den innan jag bestämmer mig. 


Kusinerna bus som delar på ett ballerina kex. 
Ja, Liam passar på när jag är utom synhåll för såna gotte saker bjuder minsann inte jag på honom än ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0