Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv ❤

Efter en lång dag har jag äntligen packat ner mig själv i sängen och ska så fort jag skrivit färdigt detta inlägget läsa tredje och sista delen av Crossfireserien, För dig nära. Som äntligen efter ett par månaders väntan kom ut nu i September.

Dagen har spenderats på väla tillsammans med Jenny och hennes ubersöta lillkille.
Fika och shopping, bra kombo!

Väl hemma så lagade Hannes världens godaste husmanskost, potatis, köttbullar och brunsås också finbesök på det!
Morbror Anton, som tyvärr tappade aptiten efter att Liam hade kräkt upp all sin mat över hela sig själv.
Lite får man tåla när man är på middag hos en småbarnsfamilj ;)

Nu sitter dom två och spelar Playstation och Tyson ligger här hos mig, honom kan man alltid lita på, sviker aldrig ❤

Nä, boken va det ju!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0