Godmorgon

Måndag morgon och vädret är det inget fel på idag heller!
Mina pågar sover allihop så jag sitter här och väntar på att dom ska vakna så vi kan åka till vårt tillfälliga hus i Lerberget. 
Och Lucas och Daisy som inte varit ute sen kl 03 inatt.
Jepp, vi tar vårt pick och pack och lämnar denna förbannade lägenheten en vecka! Så skönt! 

Annars här jag inget planerat i veckan, lite smått och gott bara men jag kan väl inte påstå att jag har ett stressigt schema ;)
Funderar på att åka till busfabriken med Liam men är lite tveksam om ifall han kanske är för liten. 
Jag har dock aldrig varit där så jag har ingen aning om hur det är! 

Nej, ut med hunden, packa väskan och klistra på ett nylle för dagen så är jag redo för denna måndagen. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0