Godmorgon

Näsan blir bara värre, Liam har alltid somnat med flaskan i munnen men nu får han panik när han inte kan andas genom munnen.
Därför vägrar han sängen, så fort jag lägger honom så studsar han upp och ställer sig och antingen gråter eller pratar. 
Idag efter ännu ett tappert försök så tog jag upp honom och gick ut i soffan, han låg i min famn och rätt som det va sov han. Helt utslagen ligger han bredvid mig nu.

Tyson har gått in på Liams rum och lagt sig, i poolen som är full med bollar och leksaker.. 
Knepig hund, men söt ;) 

Och idag har Liam tagit sitt andra steg utan att hålla i sig och denna gången fick jag se det!!!
Första gången gjorde han det i lördags när jag va på jobb. 
Min lilla bebis börjar verkligen bli stor.





Kommentarer
Sarah

Åh vad kul!! Stora killen!! :)

2013-09-17 @ 02:13:35
URL: http://sarahnorring.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0