Helgen

Såja, nu har jag bäddat ner min trötta bebis efter en morgon fylld av bus och jag har slängt mig i soffan.
Jag känner mig utvilad och det är så skönt!

Första jobbhelgen är avklarad så nu är det två veckor till nästa, det ska man ju inte klaga på.
Det har gått bra, kramkalas och saker jag trodde att jag hade glömt bort hade jag inte glömt, det kom snabbt tillbaka.
Det va kul att träffa folket igen men det är mycket nytt, både bra och dåligt.

Hannes är iväg på möte så jag och Liam har lite kvalitetstid.
Jag har sjukt kasst samvete för att ha varit borta stora delar av helgen men jag vet att det bara är jag som lider för Liam har haft det jätte bra hemma med sin pappa :)
Så det där dåliga samvetet kan slänga sig i väggen!

När Liam vaknar hade jag tänkt trotsa vädret och traska bort och lämna in mitt Liamhalsband som gått sönder och lite senare ska vi på sångstund, kanske. Får se vad vi känner för lite senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0