Höst

Förkylningar kommer med hösten, bokstavligt talat!
Det har nu Liam fått erfara, stackarn!
Feber & snor men massa massa mys och nu känner jag mig själv en aning hängig..
Innan läggdags fick han Alvedon för att förhoppningsvis kunna sova hyfsat bra, till skillnad från natten till idag då han vaknade ganska många gånger och va ledsen.

Nu har jag lagt mig i sängen och satt igång sex and the city, bästa sömnmedlet!
Ett, max två avsnitt sen sover jag.
Och imorgon tänker jag förmodligen ta en välförtjänt sovmorgon, får se hur pass pigg jag är när min bebis vaknar.

Idag har vi inte ägnat oss åt mycket annat än att kurera oss, det har väl gått si sådär men ändå hoppas jag på att vi vaknar upp pigga och glada imorgon.
Inget planerat, fall i fall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0