Jobb

Det är illa när Tyson går och gömmer sig för att klia.. Lille plutten har sån klåda!
Det går i vågor och inget vi gör hjälper :( 

Annars då? Här sitter jag och väntar på att klockan ska ticka lite snabbare så att jag kommer iväg till jobb.
Hannes är ute och går med vagnen, av någon konstig annledning vill Liam bara sova där nu när han är förkyld. Hoppas det snart är över!!!

Idag är jag på jobb till 17 och igår va jag hemma elva på kvällen, alltså jag är inte van vid det längre!! 
Hemma elva upp sex med Liam = trött mamma. 
Aja, snart ledig igen :)

Nu ska jag nog trotsa regnet, lite tidigare än vad jag tänkt mig men det är tråkigt att sitta hör helt själv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0