Just saying

Jag vill åka på semester! 
Men vet inte var, jag har sån beslutsångest samtidigt som jag kommer på nya ställen hela tiden. 
Och åka på en vanlig tradig solsemester är inte min grej, jag vill göra saker, se saker! 

Ett av alla ställen jag skulle vilja åka till är Island, bada i den blå lagunen och se den (vad jag har hört) otroliga naturen. 




Och så vill jag till Tyskland, inget dröm resmål kanske man kan tycka. Men att bila dit och åka till Rheinstein castle, så mysigt!
Dessutom finns där annat att se också. 
Men det får nog bli när Liam är lite större.





Aruba vill jag förresten också till, eller nej, jag ska! 
På vår bröllopsresa, eller när vi är rika ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0