Puh

TVÅ jävla timmar tog det för Liam att somna ikväll, fattar ni? Två timmar av gråt, skrik och lite skratt..
Det slutade med att jag fick gunga honom i min famn med hans huvud på axeln tills han till slut slappnade av och tillät sig själv att somna. 
Jag hatar förkylningar och jag hatar vad det gör med min son.
Feber och näsan full med snor, ja vem fasiken kan somna i ett sånt läge?

Idag va Chanel här från kvart i sju i morse till halv fem på eftermiddagen.
Ni kan ju tänka er själva att det va massa bus och väldigt trötta föräldrar här.
Dagiset valde verkligen helt fel dag att ha planering på! 
Men vi har ändå haft kul, trots att vi va trötta och slitna efter en veckas förkylningar.. 

Nä, klockan är nio och sängen kallar ;)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0