Så är det

Snipp snapp snut, så va helgen slut!
Och nej, jag är inte ledsen över det :) 
För nu har jag två långa veckor framför mig med min gospelle igen. 

I förmiddags skulle vi följa med Frida på loppis men hon hade sett fel på dagen så vi gick där och letade utan att hitta, det visade sig att det va den 12/10 istället.. Snacka om att ha en förvirrad syster ;) 
Vi körde till City Gross och shoppade loss på kakhyllorna istället, sen hem till oss och vräkte i oss, gott. 
Jobb på kvällen så det finns inte så mycket att skriva om. 

I vecka köpte mamma ett par skitsnygga jeans till Liam i storlek 80, men idag när jag provade dom på honom så va dom försmå! 
Vafan hände där? 
86 redan? Nääää, tiden går lite för fort! 
Ja, dom jeansen åker ner i källaren tillsammans med alla andra försmå kläder, jösses! 

Det hade såklart varit kul med en flicka om här blir fler barn, en av varje är ju kul! 
Dock så hade det varit billigare med en pojke till, eftersom vi har så sjukt mycket pojkkläder! 
Men det kan ju kvitta egentligen, här lär ju komma fler syskonbarn ändå, och någon av dom får kanske en pojke till :) 
Jaja, nog tjatat om kläder. 

Får väl försöka sova ett tag innan lilleman ska upp. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0