Solen

Dagens lugna stund blev en promenad i solen och Liam sov gott hela rundan.
Nu ligger han på sin snutte med rumpan i luften och bajsar.. Frech!

Snart vankas det middag och lite senare kommer Liams farfar ner och stannar över helgen. 
Kommer han i tid så ska vi spela minigolf, känner att jag är redo att visa mina dolda talanger nu.

Och jo, soffan blev min räddning inatt.
Efter långtid när jag äntligen hade somnat så vaknade Liam, halvt hysterisk så det va bara att pallra sig upp.
Väl tillbaka i sängen igen så hade dom börjat snarka värre än någonsin, så jag stängde in dom i sovrummet, Tyson också annars brukar han följa med mig ut, och la mig i soffan och somnade på två röda. 

I helgen ska jag jobba, men jag är inte så deppig för det!
Det är ju två veckor till nästa gång :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0