Söndag

Andra jobbhelgen avklarad, känns skönt! Att det är avklarat alltså! 
Som belöning fick jag en trött och gnällig Liam i famnen när jag kom hem. Som jag saknar honom när jag är iväg.
Det va förstås omöjligt att lägga honom i sin egen säng vid läggdags, efter många om och med tog jag honom i vagnen och gick ut och sen rätt över i sängen. 
Så ja, nu står barnvagnen bredvid hans säng i sovrummet.. 

En cider till maten och nu är jag och mannen nerpackade i sängen framför tvn, är det söndag så är det.
Eller nej, vem försöker jag lura? Vi är ju inga nattugglor längre precis.
Runt nio tiden är tanken på sängen väldigt lockande :) 

Imorgon ska jag och Liam på playdate om humöret och förkylningen vill vara på den goda sidan, annars blir det en slappedag hemma. 

God natt 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0