10 April

Precis hemkommen från min pw med Tyson, det låter så jädrans flitigt att skriva pw istället för promenad..
Egentligen tror jag inte att jag vet innebörden av en riktig pw, vad gör man för märkvärdigt då liksom? Går snabbt som fan? 

Lilleman är på dagis idag och det är inget jag är jätte förtjust över, 5 timmar ska jag gå här och drälla, 2 timmar är avverkade på vår promenad så nu har jag bara 3 kvar.. 
Hade jag haft honom hemma idag så hade det bara blivit en dag på dagis denna veckan och det tycker dom är för lite. 

För att få tiden att gå så hade jag tänkt skura ner badrummet från golv till tak, det behövs.. Dock så gör det knappt någon skillnad i det 50-tals badrummet. 
Först ska jag få av mig mina svettiga kläder och ta mig en lång och varm dusch! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0