12 April

Amen jag är så trött så jag smäller av!! 
En låååång dag på jobb avslutades med en trögfattad gammal kärring med dålig attityd.
Skönt va det att sluta!

Men så kom jag hem till en febrig pojke, jag hade hoppats på att febern bara va tillfällig igårkväll då den inte heller va speciellt hög. Idag va den högre så han fick en alvedon och välling till kvällsmat.
Det känns bra att jobba kvällen imorgon så har jag dagen med Liam och kan själv hålla koll på hur han mår. Det känns alltid bäst då :)
Hostan tycker jag har lugnat sig lite medan näsan börjat rinna som tusan och han störs så av det så han drar med handen över näsan hela tiden, det slutar med att han istället har massa snor utkletat på kinderna. Hehe. Örk.

Nu dom två senaste månaderna har hans tänder kommit i raketfart en efter en, efter att ha haft ett uppehåll på nästan ett halvår innan. 
Den 7 April förra året fick han sin första tand och den 8 April i år upptäckte jag hans trettonde tand, den kan lika bra ha kommit dagen innan och det tycker jag, töntig som jag är, är lite tufft :) på årsdagen liksom.
Snart spricker hans sextonde tand igenom sen tycker jag gott att hans tandkött kan få vila lite innan där kommer fler. 

Johannes är iväg och gissa vad jag gör!
Ligger i sängen såklart, har precis sett nästa veckas avsnitt av Grey's Anatomy. 
Jag har tänt ljus och ska mysa ner mig under täcket i värmen och se på Gladiatorerna.
Är sugen på att läsa en bok men vet inte vilken, någon som har ett bra tips att bjuda på? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0