17 April

Denna dagen har verkligen slitit på stressnerven! 
04.30 startade dagen följt av en galen dag på jobb med noll sekunders vila. 
Som tur var slutade jag redan 14 idag och idag kände jag mig verkligen förtjänt av att få sluta! 

Hämtade lilleman på dagis där det hade gått jätte bra och han hade sovit som vanligt, så fort vi kom utanför grindarna och gick ett par meter la Liam sig och började kräla på marken, alltså!! 
Från den stunden höll han på att gnälla i en timme, ååååh mitt huvud.. Det är så himla frustrerande när han inte blir nöjd för något! 
..Förrän han fick ett påskägg av Chanel och Frida, han radade upp godiset på bordet och åt upp nästan alltihop.
(Ja, han får äta godis, det är ju påsk)
Vi fyra skulle påskpyssla hade vi tänkt, det slutade med att ungarna åt godis och lekte medan jag och Frida fick stå för pysslandet.
Haha, hon skulle blåsa ut ägg, det gick inte så himla bra så vi nöjde oss med fjädrar och målade påskteckningar i björkriset, o fint blev det, eller något, det duger och Liam tycker det är jätte fint :) 

Nu ligger han i sängen och snackar skit, jag är trött som ett as så jag ska nog traska in i sängen om ett litet tag jag också.
Imorgon är jag ledig och mina stackars armar behöver vila, känner mig som en pensionär.. 

Liams tand har heller inte tittat upp än, den stannade i växten och det är jävligt irriterande, jag ser och känner den under köttet, det måste göra ont på honom. 
Får ge honom lite knäckebröd till frukost imorgon så kanske den lockas fram ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0