18 April

Bra ledig dag, älskar lediga dagar, har jag sagt det? Kanske för många gånger ;) 

Idag blev jag akuttrött när Liam sov middag så jag somnade sittandes.. När Johannes som satt bredvid mig gick ner för att hämta tvätten tog jag hans plats också, så fick jag ligga ner och vila i en halvtimme till, gott va det! 
Efter vilan slängde jag ihopa lite mat, kyckling och broccoli. Liam tyckte inte det va någon höjdare idag så han slängde all broccoli på golvet till Tyson, fast Tyson va inte så glad för det han heller så det sluta med att jag låg på alla fyra och plockade broccoli från golvet.

Sen körde vi hem till Vincent, Caroline och Nathalie, det va första gången dom små träffades och Liam va lite blyg i början men efter en stund gick det bra och dom sprang runt och domma sig tillsammans, skrattade som två galningar, när vi skulle gå så gav dom varandra varsen puss, jag smälter så sött det va!!!! 
Liam tyckte det va jätte kul på hennes rosa rum också, speciellt den rosa bilen hon hade ;) 

Hemmamys en timme innan det va dags för sängen och han somnade gott några minuter efter jag lagt honom, innan dess tittade vi på Amigos, a Amigos a-a Amigos, den låten är lattjolajban! 
Liam sjunger a a a a a a a och ler med hela huvudet. 


Han har hjälpt mig att snickra idag också, när pappan i hemmet har svårt att få tummen ur röven så får vi ta det i egna händer. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0