23 April

Imorse hämtade vi vår nya familjemedlem, Bobbi. 
Han är en Tax/Mops men mest Mops, och han är söt som få! 
På sätt och vis är det Liams hund men med tanke på hans ålder så får det bli jag och Hannes som tar hand om den. 
Han älskar i alla fall sin Bobbi, han Tyson och lillen har sprungit runt och busat hela förmiddagen. 
Nu sover alla gott :) 




Imorse när vi skulle gå så bad jag Liam hämta sina skor, en gummistövel med foder och en vanlig sko, Gud nåde mig om jag försökte ta på något annat än det han gav mig på hans fötter..
Vi hade bråttom så jag gick med på den konstiga outfiten. 
Folk tittade lite konstigt på honom, men lia gla för det va Liam ;)
Han har fått någon konstig dille på nycklar också, i en vecka, minst, har han hållt stenhårt i sina nycklar hela dagarna.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0