25 April

Jag är mögförkyld fortfarande, känner mig som en säck full med skit! 
Ovanpå det får jag inte sova ordentligt på nätterna för denna knäppa hunden ska tvunget ligga på min kudde. Jag längtar till han är stor, eller åtminstone tills jag är frisk! 
Energi nivån ligger på minus så nu när Liam sover har jag slängt mig i soffan, vårt hem ser ut som ett mindre bombnedslag men jag giter verkligen inte engagera mig. 
Osminkad med svarta ringar under ögonen, jag är inte ett dugg charmig! 

Liam ramlade i förrgår igen, en fet fläskläpp blev resultatet.. Ajaj! Några timmar innan hade han slagit huvudet i byrå kanten.

1 timme till ska jag ligga här och slappa, sen kommer Frida och Chanel och sen slutar Hannes. 
Vi har en ynka blöja kvar här hemma, dom va slut på dagis så jag tog vårt oöppnade packet dit igår.
Så klart har jag fått byta bajsblöja TRE gånger redan, vafan liksom.. Spara på blöjorna va det ja! 

Idag är det lönedag, och idag är det första månaden på nästan två år som vi båda får vanliga löner! Behöver jag ens säga att jag känner mig asrik! 
Av hela mitt hjärta älskade jag att va mammaledig men fy i helvete vad det känns tjockt i börsen nu när jag börjat jobba igen. 
Är ingen miljonär, men jag får väl glädjas över dom ynka kronorna vi lyckas tjäna..
Får se om jag känner mig lika rik när alla räkningar är betalda, eller alla blöjor och välling är köpt, Liam är dyr i drift, men han är också viktigast i världen :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0