29 April

En ledig tisdag när den är som bäst.
Dagen spenderar jag ensam med Liam eftersom gubben ska byta växellåda i bilen, lär väl se honom till helgen nästa gång.
Lilleman sover middag så jag passar på att ta min bleka kropp ut på balkongen i hopp om lite färg, lite röd kan jag väl åtminstone få bli? 
Två år i skuggan, så denna sommaren tänkte jag sätta mig själv ute i solen så mycket jag orkar, Liam kan jag ändå inte sätta på en filt i skuggan längre, han springer ju som en hotentott så han får smörjas med massa solskydd och använda kläder som skyddar, min stora pojke <3 

Jag är fortfarande seg och hängig, mår dessutom illa, men utöver det så känns det som att förkylningen har gett sig iväg, äntligen!
Jag är sugen på något krämigt, till middag alltså, gärna med lax inblandat.
Funderar på en krämig laxpasta eller mörrumsgryta, nomnom! 
Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. 
Tyvärr så måste jag gå iväg och handla innan, det är så tråkigt att handla! 

Och ja, annars ska vi inte göra så himla mycket idag, ta sandleksakerna och gå till folkparken hade jag tänkt att vi skulle göra i alla fall.
Liam slog sin spade på min näsa innan, satan vad ont det gjorde, ongajäkel!! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0